درآمد اینترنتی برای همه

وبلاگی جامع برای درآمد اینترنتی

درآمد اینترنتی برای همه

وبلاگی جامع برای درآمد اینترنتی

راه کارهای افزایش فروش


راه کارهای افزایش فروش


افزایش بازدید کننده و هدایت ترافیک به سمت سایت، عامل اصلی افزایش فروش بوده که این امر میتواند به وسیله ابزارهای زیادی که برای توسعه وب سایت وجود دارند مدیریت شود. ولی بعد از ورود بازدید کننده،    
وب سایت شما، تنها ابزار برای ترغیب بازدیدکننده به خرید کالای شماست. به عبارت دیگر، وب سایت شما تنها مجری فروش (فروشنده) در وب می باشد و باید وظیفه یک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ایفا نماید.
   چگونه می توان یک بازدیدکننده از وب سایت را به خریدار واقعی تبدیل کرد؟ در این رابطه موارد زیر می تواند کمک شایانی به توسعه وب سایت شما و افزایش میزان فروش شما نماید.
 1)توضیح جامع و کامل از محصول ارائه شده:
   در توضیحات هر محصول ویژگیها و فواید اصلی آن را با استفاده از جملات جالب و تصاویر با کیفیت برجسته تر کنید. کاربران باید از کیفیت محصولات شما مطمئن شوند و این وظیفه بر عهده شماست. از سبد خریدی انتخاب کنید که امکان شرح کامل محصول را در اختیار شما بگذارد. از توضیحات کوتاه برای نوشتن یک پیام تبلیغاتی جالب و یک تعریف مناسب برای شرح دقیق ویژگیهای محصول و فواید خرید آن استفاده کنید.


راه کارهای افزایش فروش


افزایش بازدید کننده و هدایت ترافیک به سمت سایت، عامل اصلی افزایش فروش بوده که این امر میتواند به وسیله ابزارهای زیادی که برای توسعه وب سایت وجود دارند مدیریت شود. ولی بعد از ورود بازدید کننده،    
وب سایت شما، تنها ابزار برای ترغیب بازدیدکننده به خرید کالای شماست. به عبارت دیگر، وب سایت شما تنها مجری فروش (فروشنده) در وب می باشد و باید وظیفه یک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ایفا نماید.
   چگونه می توان یک بازدیدکننده از وب سایت را به خریدار واقعی تبدیل کرد؟ در این رابطه موارد زیر می تواند کمک شایانی به توسعه وب سایت شما و افزایش میزان فروش شما نماید.
 1)توضیح جامع و کامل از محصول ارائه شده:
   در توضیحات هر محصول ویژگیها و فواید اصلی آن را با استفاده از جملات جالب و تصاویر با کیفیت برجسته تر کنید. کاربران باید از کیفیت محصولات شما مطمئن شوند و این وظیفه بر عهده شماست. از سبد خریدی انتخاب کنید که امکان شرح کامل محصول را در اختیار شما بگذارد. از توضیحات کوتاه برای نوشتن یک پیام تبلیغاتی جالب و یک تعریف مناسب برای شرح دقیق ویژگیهای محصول و فواید خرید آن استفاده کنید.
 2) پیشنهاد محصولات مشابه:
   در هنگام نمایش یک محصول خاص ، محصولات مشابه آن را نیز به کاربر معرفی کنید . همچنین میتوانید در سبد خرید فروشگاه ، محصولات برگزیده یا پر فروش خود را معرفی و به کاربر پیشنهاد نمایید.
 3) آسان کردن مراحل خرید:
   زمان ثبت مشخصات و پر کردن فرمها و فرآیند خرید محصولات در فروشگاه را به حداقل برسانید و به بازدید کنندگان این امکان را بدهید که وقت گرانبهای خود را بیشتر در آگاهی از محصولاتتان بگذرانند تا برای پرکردن فرم های ثبت سفارش.
 4) دسته بندی و تفکیک مشتریان:
   خریدارانی که برای بار دوم به سراغ شما می آیند سرمایه های گرانبهای شما هستند. این حسن انتخاب و وفاداری آنها را با اعطاء هدیه و تخفیفات ویژه به آنها پاسخ دهید. مشتریان دائم خود را به نوشتن نظراتشان در مورد کالا و کیفیت خرید از فروشگاهتان تشویق کنید و از این نظرات برای بهبود عملکرد خود استفاده نمایید.
 کارشناسان ستاپ با سالها تجربه در زمینه تجارت الکترونیک تمام این اصول را برای افزایش فروش و بهره وری بیشتر فروشگاههای خود انجام داده اند و این اطمینان را به شما می دهیم که با رعایت این اصول فروشی باور نکردنی را تجربه خواهد نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد