به منظور فروش هر چه بیشتر و به دست آوردن نتایج فورى بدون افزایش
هزینهها، در آگهىهاى خود، صفحات وب و دیگر پیامهاى فروش از این 5 روش
استفاده کنید.
چهگونه مىتوان به بازارى مستعد براى برداشتهاى مالى چشمگیر دست یافت؟
1- مزایا را ملموس کنید
مردم
با توجه به اعتمادى که یک محصول در آنها به وجود مىآورد، آن محصول یا
خدمت را مىخرند. این موضوع را به هنگام تهیهى آگهىهاى خود، صفحات وب و
دیگر ابزارهاى فروش، در نظر داشته باشید.
براى بزرگنمایى احساس خوبى که مشترى پس از استفاده از محصول شما تجربه خواهد کرد، از کلمات واضح و روشن استفاده کنید.
به منظور فروش هر چه بیشتر و به دست آوردن نتایج فورى بدون افزایش هزینهها، در آگهىهاى خود، صفحات وب و دیگر پیامهاى فروش از این 5 روش استفاده کنید.
چهگونه مىتوان به بازارى مستعد براى برداشتهاى مالى چشمگیر دست یافت؟
1- مزایا را ملموس کنید
مردم با توجه به اعتمادى که یک محصول در آنها به وجود مىآورد، آن محصول یا خدمت را مىخرند. این موضوع را به هنگام تهیهى آگهىهاى خود، صفحات وب و دیگر ابزارهاى فروش، در نظر داشته باشید.
براى بزرگنمایى احساس خوبى که مشترى پس از استفاده از محصول شما تجربه خواهد کرد، از کلمات واضح و روشن استفاده کنید.
2- احساس نیاز را بزرگ جلوه دهید
پس از ارایهى تصور خود از آنچه که مشترى با استفاده از محصول یا خدمت شما به دست خواهد آورد، آنچه را که وى در صورت نخریدن محصول شما از دست خواهد داد، یادآورى کنید.
مردم اغلب با احساس نیاز بیشتر، تمایل بیشترى براى به دست آوردن پیدا مىکنند. با یادآورى آنچه مشترى در صورت نخریدن محصول شما از دست مىدهد، تقاضاى فروش را تقویت کنید. براى مثال با چنین تبلیغى، آگهى شما تاثیرگذارتر مىشود:
"شما که هر ماه براى پرداخت صورتحسابهاىتان تلاش مىکنید، سعى کنید براى رییستان ارزش افزوده ایجاد کنید."
3- گزینههاى تولید را کاهش دهید
در هر آگهى، تنها یک محصول یا یک خدمت را تبلیغ کنید. بیشتر مردم براى انتخاب یک گزینه دچار مشکل میشوند. به ویژه زمانىکه تصمیم به خرید یک محصول یا خدمت، سبب شود که از خرید محصول یا خدمت دیگر منصرف شوند یا آن را به تعویق اندارند. آنها به طور معمول وقتى با چنین مشکلى روبهرو مىشوند، تصمیمى نمىگیرند و بدین ترتیب شما فروش خود را از دست مىدهید.
همچنین، چند محصول یا خدمت را در یک بسته و با یک قیمت، قرار دهید، تا با این کار مشکل تصمیمگیرى براى خرید گزینههاى جداگانه را حذف کنید و فروش خود را افزایش دهید. بدین ترتیب گزینههاى تصمیمگیرى خرید به "آرى" یا "خیر" محدود مىشوند.
4- گزینههاى خرید را بیشتر کنید
تعیین کنید چه گزینههایى از خرید، فروش شما را افزایش و کدام گزینهها فروش را کاهش مىدهند. افزون بر این، راههاى گوناگونى را که براى خرید مشتریان از شما وجود دارد، مشخص سازید.
ممکن است استفاده از روشهاى مشابه براى افراد گوناگون مناسب نباشد. اگر براى مشتریان بالقوه راه مطلوب و آسانى براى سفارش دادن وجود داشته باشد، آنها به سرعت وارد عمل خواهند شد. براى مثال بسیارى از بازاریابهاى برخط، فقط سفارشهاى آنلاین را قبول مىکنند، در حالىکه مىتوانند با افزایش راههاى سفارش کالا یا خدمات براى مشترى مانند تلفن، فکس و نامه پستى، فروش خود را به راحتى افزایش دهند.
5- روشهاى خرید را ساده کنید
اگرخرید را براى مشترى ساده کنید، فروش بیشترى خواهید داشت. بنابراین سعى کنید راههایى پیدا کنید که خرید را سادهتر و سریعتر مىکنند. براى مثال بسیارى از بازاریابهاى اینترنتى، حتا زمانى که سفارش، تنها شامل یک یا دو گزینه مىشود، از کارتهاى خرید براى فرآیند سفارش استفاده مىکنند.
مشترى را به تحمل فرآیندهاى پیچیدهى کارتهاى خرید، آن هم فقط براى خرید یک مورد، مجبور نکنید. چرا که برخى از مشتریان به همین دلیل خرید را رها خواهند کرد.
وقتى تنها یک یا دو گزینه براى سفارش خرید وجود دارد، از یک فرم خرید آنلاین ساده به جاى کارت خرید استفاده کنید. با این کار فروش شما افزایش مییابد.
هر کدام از این عوامل میتواند فروش شما را افزایش دهد. پس از هم اکنون در آگهىهاى خود، صفحات وب و دیگر پیامهاى فروش از آها استفاده کنید. این عوامل محرک بدون افزایش هزینهها نتایجى فورى به دنبال خواهند داشت.
کتاب فروش به یک میلیون نفر در یک ثانیه